Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

IT'S TIME TO...GLOW!!

          ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ,ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!



..Σήμερα,όπως κάθε μήνα έλαβα το glowbox,το αγαπημένο μου κουτάκι,το οποίο μου έφτιαξε τη μέρα..!!Για το κουτάκι ομορφιάς και για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν την συνδρομή κλπ σας εχω μιλήσει και εδώ ..!!Αυτόν τον μήνα,λοιπόν το glowbox συνεργάστηκε με την FRESH LINE,μία αγαπημένη ελληνική εταιρεία.Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία,αλλά και για τα προιόντα της εδώ!!Το περιτύλιγμα με οδήγησε στο τρίπτυχο νησί-καλοκαίρι-ήλιος και ναι,το ερωτεύτηκα!!








 Ανοίγοντάς το αντίκρυσα ακόμη μία έκπληξη:ένα κουπόνι με 20% έκπτωση από τα fresh line!!Εννοείται ότι πρόκειται να τα εκμεταλλευτώ και φυσικά θα σας ενημερώσω για τις αγορές μου..!!














Και όπως πάντα,η καρτούλα ήταν εξαιρετική και σε έντονα καλοκαιρινά χρώματα!Αναλυτική,καθώς πάντα στο πίσω μέρος αναφέρει το όνομα κάθε προιόντος,την εταιρεία,το πού θα το βρεις σε περίπτωση που σου αρέσει και θέλεις να αγοράσεις το full size,τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις το προιόν,τα ml που περιέχει και την τιμή του σε κανονικό μέγεθος.













Μέσα στο κουτάκι,υπήρχαν 5 προιόντα περιποίησης προσώπου/σώματος,αλλά και το νέο αρωμα της εταιρείας FRESH LINE σε travel size.Aρχικά,η έντονη μυρωδιά καρύδας με έστειλε κυριολεκτικά στον παράδεισο!Ήταν πολύ προσεκτικά τοποθετημένα και οι συσκευασίες τους παραμυθένιες!







ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ



Πρόκειται για έναν ορό προσώπου από την σειρά ΝΕΚΤΑΡ,ο οποίος είναι ιδανικός για κάθε τύπο δέρματος,με βιολογικό μέλι,φρέσκο βασιλικό πολτό και πρόπολη.Προσφέρει τροφή,αναζοωγονεί το δέρμα και παρέχει αντιοξειδωτική προστασία στην επιδερμίδα.Το απλώνετε,όπως όλους του ορούς κάτω από την κρέμα σας,σε καλά καθαρισμένο και τονωμένο δέρμα.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πρωί και βράδυ.Περιέχει 15ml προιόντος και τα 30 ml,δηλαδή η κανονική συσκευασία,κοστίζει 36,90.Η μυρωδιά του είναι απαλή και ''μελένια''.






Τι να πρωτοπώ γι'αυτό το προιόν??Μυρίζει βουτυρο καριτέ με βούτυο κακάο ανακατεμένα!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!Συμπεριλαμβάνεται στη σειρά ΗΦΑΙΣΤΟΣ και είναι ένα ιριδίζον βούτυρο για βαθύ μαύρισμα με δείκτη προστασίας 10.Αποτελείται από βούτυρο κακάο,καριτέ,βιολογικό λάδι καρύδας,έλαιο αβοκάντο και ελαιόλαδο.Προσφέρει υγιές μαύρισμα,πλούσια ενυδάτωση,αλλά και προστασία από τον ήλιο.Περιέχει 100ml,ενώ το κανονικό του μέγεθος είναι 200ml και κοστίζει 25,90.Σίγουρα θα γίνει ένα από τα αγαπημένα μου προιόντα για το καλικαιράκι.







Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά στη ζωή μου δοκίμασα τέτοιο προιόν και μάλιστα έμεινα ικανοποιημένη.Μυρίζει τριαντάφυλλο και σε προκαλεί να το δοκιμάσεις μόνο και μόνο από το χρώμα και τη μυρωδιά του.Aνήκει στη σειρά ΕΡΑΤΩ και πρόκειται για ένα στερεό σαμπουάν που επανορθώνει τα ξηρά,ταλαιπωρημένα μαλλιά,ακόμα και αυτά που έχουν υποστεί χημικές επεξεργασίες.Η φόρμουλα είναι βασισμένη στις θρεπτικές ιδιότητες του αιθέριου ελαίου τριαντάφυλλου σε συνδυασμό με άλλα καταπραϋντικά αιθέρια έλαια που προσδίδουν λάμψη και αναζωογονούν τα ήδη αδύναμα στελέχη των τριχών,που έχουν αποδυναμωθεί από τις βλαβερές βαφές και τα χημικά.Επιπλέον περιέχει σανδαλόλυλο,αλόη,ελληνικό βιολογικό ελαιόλαδο και προβιταμίνη Β5.Εφαρμόζετε κανονικά,όπως τα υγρά σαμπουάν από τη ρίζα,μέχρι τις άκρες και ξεπλέντε.Έπειτα,το διατηρείται σε στεγνό πιατάκι.Τα 70ml κοστίζουν 13.90.






Μακάρι να μπορούσα να σας περιγράψω ακριβώς τί μυρίζει αυτό το body splash!Εμένα με μετέφερε στα παιδικά μου χρόνια,όταν η μανούλα μου,μου αγόραζε τις μπάρες με ινδική καρύδα,για τις οποίες ξετρελαινόμουν!Είναι εμπλουτισμένο με βιολογικό λάδι καρύδας,αμυγδαλέλαιο και εκχυλίσματα βανιλιας και αλθαίας.Προσφέρει αντιοξειδωτική και καταπραυντική δράση,με χαλαρωτικό εξωτικό άρωμα για ευεξία και αναζωογόνηση.Πρόκειται για το νέο άρωμα της ανανεωμένης σειράς SPA ELIXIRS και το δοκιμάσαμε πρώτες εμείς τα GLOWBOXGIRLS!!
Γι'αυτο σ'αγαπώ,glowbox!!
Περιέχει 20ml και τα 100ml κοστίζουν 19.60









 Tελευταίο προιόν,από τη σειρά ΓΑΛΑΤΕΙΑ,είναι το γαλάκτωμα σώματος για θρέψη και  ενυδάτωση με βιολογικό έλαιο καρύδας,βιολογικό ελληνικό ελαιόλαδο,αμυγδαλέλαιο,βιταμίνες και εκχυλισμα βανίλιας.Προσφέρει θρέψη,ενυδάτωση και αντιοξειδωτική προστασία.Το απλώνεται με κυκλικές ανοδικές κινήσεις,μετά από το ντους.Περιέχει 60ml προιόντος και τα 200ml κοστίζουν 19.90.Η υφή του είναι λεπτόρευστη και μυρίζει έντονα βανίλια.!!







Αυτά ήταν τα προιόντα για τον Μάιο!!Εμεινα πλήρως ικανοποιημένη και ανυπομονώ να τα εντάξω στην καθημερινή μου ρουτίνα!!Εσάς πώς σας φάνηκαν?Έχετε δοκιμάσει κάποιο??Περιμένω τα σχόλια σας!!



φιλάκια,ΔΑΝΑΗ!!
            




6 σχόλια:

  1. Μολις ειδα οτι εχει fresh line πηγα και εκανα παραγγελια...αγαπω αυτη την εταιρια..ανυπομονω να μου ερθει το κουτακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πολυ καλα εκανες!!!αξίζει πολλαααα αυτο το κουτακι!!πιστευω θα μεινεις κι εσυ πληρως ικανοποιημενη!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο τέλειο είναι αυτό το κουτάκι μας! Το έλαβα κι εγώ χθες και τρελάθηκα!! Θα κάνω κι εγώ τις επόμενες μέρες σχετικό post!! Μα τι άρωμα αυτό το body mist?! Έρωτας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν ειναι υπεροχο???ηταν πολυ προσεγμενη η επιλογη των προιοντων!!να κανεις φυσικααα!!απιστευτο το body mist!!σου ερχεται να το φας!!

      Διαγραφή
    2. Ναι, απίστευτες επιλογές! Όλα ένα κι ένα! Με βλέπω να αγοράζω και το αφρόλουτρο Γαλάτεια για να το κάνω σετάκι! Άσε που τόσο που μου αρέσουν όλα τα έχω ακόμα στο κουτάκι. Από τη μια ανυπομονώ να τα δοκιμάσω και από την άλλη δεν θέλω να χαλάσω το κουτάκι μου!

      Διαγραφή
    3. Αχχχ κι εγω θελω το αντίστοιχο αφρόλουτρο!!ολο το σετακι με μεταφερει παραλια-νησι!!ασε, χάνομαι μες τα αρώματα του!!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις